Jag var orolig att det skulle förstöra min dag, men det gick visst bra

Härligt vilken dag jag haft! Sjukt bra stämning på jobbet efter helgens festligheter. Trevligt och bra helt enkelt. Mycket skratt och höra olika saker som hänt. Mycket att prata om helt enkelt. Sen har ju dagen inte varit helt bra hela tiden, imorse skulle jag demonstrera någonting för rosie och då slog jag mig på näsan så jag började blöda näsblod. Det var väl kanske inte helt okej. Sen när jag kände att jag fick tårar i ögonen för att jag fick ont i mig bara av att tänka på en sak var inte heller okej. Sen att jag fick skjuts hem var toppen och att någon jag inte känner skrattade åt mig var bara vanligt.

Nu är jag hemma iaf. Sugen på Pizza är jag, måste ta med mor min på affärn och handla lite, makaroner och köttbullar, och bacon och paprika och massa annat gott. Hungrig är jag, sjukt. Har inte varit det på jätte länge, flera dagar sen sist. Nästan så jag saknat känslan.
Annars vet jag inte vad som händer idag, ska nog hoppa in i mjukiskläderna, dricka te och mysa med ljus och min bok som jag inte har läst ut ännu, skämms på dig erika. Du har haft ett liv, men sak samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0