Karlskoga ♥

Jag älskar karlskoga Så underbart att de är så pass efter alla andra städer i sverige. För typ snart 3 år sedan så köpte jag ett påslakan och kuddfodral till min säng, underbart mjukt och fint! Så ville jag ju såklart ha det till mitt nya täcka som jag köpt idag, eftersom att jag ska ha en stor säng så kommer jag att behöva två täcken, annars så kommer det bara att se otroligt mobbat ut hemma hos mig.

Så iaf tror ni inte att jag hittar ett exakt likadant här i karlskoga. De finns inte kvar hemma i Piteå alls längre. Men men är det så att Piteå i Norrland och Norrbotten är så pass mycket bättre än Karlskoga så är det så, här tänker jag bo ett bra tag iaf.

Nu så ska jag snart packa ner mig i några lådor, åka och handla och sen ska jag sova, så jag får påbörja min jobbiga dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0