Tobbe ville att jag skulle blogga om någonting, men jag minns inte vad det var.

Har hela morgonen tänkt på en låt, men jag har inte kommit på vad det bar för låt! Så hittade jag den nu nyss, den är bra, partyparty, vart är chipsen  ?

Ägde igår på Fifa, ska fixa det spelet senare någon gång. Så jag kan öva i smyg, för det måste jag göra, så jag kan äga sen.
Jag vet inte vad jag ska skriva, allt är ov'rt att skriva om, för att det är roligare att vara med om saker än att vara hemma och skriva om andra saker.

Nu ska jag ta på mig byxorna med hål i sen så ska jag hitta på någonting, men alla jobbar och resten jag känner har jag inte nummer till. Bra erika, bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0