All is white

Det är lustigt det som känns nu. Det är faktiskt som jag vet vad som kommer att hända. Men det vet jag inte såklart. Men nästan allt som händer nu har hänt förr, fast inte för mig. Då såg jag bara på, men nu händer det mig. Alla är helt klart likadana innerst inne ingenting man kan göra någonting åt. Även fast det känns förfärligt. Men det kanske ändras och jag fattar att jag hade fel, eller så visar det bara att jag hade rätt. Jag känner helt plötsligt att det ändå inte är lika farligt för mig som för den andra. Jag kan inte ens tänka mig hur det skulle vara, helt sick. Kan inte förstå
All is white I know i snowed In the night Everything is cold So cold outside I want to live in paradise

 


Kommentarer
Postat av: LINN

hejsan :) jag skriver om min vardag och cheerleading bl.a. Om du är intresserad ta en titt!

( om inte behöver du inte kolla )

ha en bra lördagskväll! ♥

2010-02-20 @ 20:18:16
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0