Helgen

Fredag var det klass fest.
Sandra följde med mig direkt hem efter skolan och det blev lite stressigt med att hämta nyckeln, men vi han. Vi åt lite mackor. Sen började vi att fixa oss för kvällen. Vid 5 kom jonatan och patrick och vi for till tre kronor och väntade på resten av klassen som kom efter bara en liten stund. Efter att alla hade ätit så begav vi oss till lokalen där det verkade som om förfesten skulle vara kort men istället kändes som om den var hela kvällen. Efter åt for vi till Valdino. Det var inte så mycket folk men det fungerade.

Lördag.
Gick en sväng med pappa och annie på stan sen bjöd lina mig på en jätte god soppa hemma hos henne innan vi gick in till Nodo. Dit kom fler folk och sen så var vi några som gick till Sofie och några som stannade kvar tror jag. Hos Sofie så började festen. Vi var hos sofie ett tag innan vi gick in till stan till någon fest. Vi var där ett tag och jag aktade mig för en. Läskigt var det. Sen åt folk på max och på 7 eleven innan vi gick tillbaka där vi var före. Sen vid 5 typ bestämde vi oss för att gå till öjebyn och se film. Det var sjukt kallt att gå, men inte från början. MEst när vi hade kommit in var det kallt. Filmen vi såg var bra och den var igång hela natten.. Eller alltså tfrån typ kanske 6 till 12 sen såg vi en läskig film. Nu är det alltså Söndag Jag Linda och sofie for hem vid 3 då städade jag i lokalen och sen åt jag middag sen satt jag vid datorn tills Sofie och Linda och en till tjej kom och hämtade mig och vi for till öjebyn och såg film. Vi såg Cloverfield, tror att de stavas så. Sen for vi hem.

Jag var verkligen trött då eftersom att jag inte har sovit mycket nu i helgen. Men jag har haft kul så det gör ingenting. Jag tror däremot att jag kommer att somna när jag kommer hem. Somnade även idag på psykologin.. Bra Erika, Bra! Nu funderar jag på att vila ett tag. Men samtidigt inte.. Jag vet inte om jag litar helt på min klass.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu delar jag ut en rabattkod till alla läsare på hela 20% från vekk.se

http://lonatrogen.blogg.se/2010/february/rabattkod-pa-vekkse.html#comment



Hoppas ni använder den!

2010-02-08 @ 16:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0