Klarade av dagen ♥

Det var en rätt kort dag och rätt roligt har det ändå varit. Det var don't drink and drive grej och fyfan vad jag blev rädd. Ljudet var jätte högt och sen var det värsta krock ljud 2 -3 gånger och då jäklar flög jag ur stolen hade jätte ont i mitt hjärta efter för att det slog så hårt när jag blev rädd. Det var mycket läskigare än skräckfilmer som jag sett. eller ja, kanske inte men nästan.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, men jag vill hitta på någonting. Men jag vet inte vad. Så om någon vill hitta på någonting så är det bara för den att höra av sig!
Tror att jag ska spela lite bil spel eller någonting på xboxen snart. men jag vet inte faktiskt.
sött troll eller någonting i mitt rum

Kommentarer
Postat av: Nicole Waattovaara

Det är bra att Dont drink and drive informerar er ;)

2010-02-09 @ 22:44:45
URL: http://watto.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

söt bild! ;D

2010-02-13 @ 19:56:03
URL: http://zannyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0