Never tell secrets

Varför är det inte sommar nu ? För jag vill ha sommarkläder och längre hår. Fast jag måste toppa mitt hår, funderar på att göra det ikväll faktiskt. Det börjar behövas nu igen. Men det är inte så kul. Jag vill ha pengar, nya kläder, fint långt hår, mer pengar, godis, en tv i mitt rum och mycket mycket mer men snart ska jag ju iaf få omtapetserat det ska bli nice. Sen på onsdag ska jag til tandläkaren och onsdagen efter det ska jag och träna med sandra. Jag är sjukt sugen på att spela xbox nu. Men det kan jag inte för att de står i annies rum och hon sover. Inte kul. Måste duscha och måla om mina naglar, vet inte vilken färg. Kanske samma som jag just har haft. Den är gullig. Fast nu så ska jag nog kolla lite mer på datorn. Sen blir det nog att lägga sig och sova tidigt, så jag slipper vara trött imorgon på skolan när vi har häa möte 10.10 och jag har lektioner innan det, sen 11 är det Don't drink and drive grej som alla som går trean måste och kolla på. Sen ska vi bara läsa på kattas lektion, sen historia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0