running around

Jag somnade nog strax innan 6 imorse och jag vaknade halv 9 till en underlig låt som jag aldrig hört tidigare, efter ett tag fattde jag att det var min syster som lyssnade på musik, det behövdes lite sura miner och att vila lite innan jag och syster blev sams igen, men det är ju så det är med syskon. Man bråkar och blir sams lika fort igen.
Jag har tappat bort min gardin! Jag vet inte när eller hur. Men den hänger hur som helt inte i mitt fönster. Jag kan inte komma på när sist jag såg den heller. Verkligen mystiskt, får väl leta senare. Nu Spela en superbra låt om och om i mitt rum. Jag tror inte att jag kan bli less, så bra är den. Sen har jag även BIG plans, men vi får se hur det blir med dem. Hoppas hoppas hoppas.

Annars så städar jag faktiskt i mitt rum och det börjar bli rätt fint snart, men det är inte riktigt samma känsla utan min fina vita spets gardin. Måste damsuga och skura i mitt rum med. Inte det roligaste man kan göra. Sen ska jag kanske träna lite mag och rygg muskler, det är alltid roligt.

bild från i torsdags. Där hade jag längre hår. Har toppat det nu, så det är ganska kort nu. Men det växer ju fort.


Kommentarer
Postat av: G

Hoppas du hittar din gardin igen. :) Ha en bra dag. Kram

2010-02-13 @ 12:24:20
URL: http://gunillasjomark.blogg.se/
Postat av: * K Y S S A R

Thanks =) Äntligen någon smart åsikt. Blir så förbannad på folk som ska snacka så mkt skit som just riktar sig mot INDIVIDER. uscha! Kan ju lova att hennes blogg går jag aldrig mer in på.



Den där bilden på dig var helt sukt söt:D

2010-02-13 @ 13:57:34
URL: http://kyssars.se
Postat av: Carita

sv: Åh rara du, tack så hemskt mycket! jag längtar något fruktansvärt faktiskt. puss

2010-02-14 @ 09:48:48
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0