U.M.E.Å ♥

Well, sitter i mariannes säng nu, har just ätit frukost och camilla är i duschen.

Igår så bestämde jag och camilla oss för att åka ner till umeå och överraska hennes syskon och mamma, sagt och gjort. Vi satte oss på bussen och sen så när vi var framme där marieanne bor så gömde vi oss ett tag innan vi knackade på. Till middag så fick vi fläskfile och klyftpotatis och strips och beasås. Det var verkligen inte dåligt kan jag säga er. Sen efter det så vandrade jag och camilla till willys där vi köpte 10 liter dricka för ca 60 kr. alltså 5 st 2 Liters drickor. Sen mös vi med godis och spelade kort.

Idag så ska jag och camilla ner på stan en sväng. Ska bli roligt! Hoppas nu att jag hittar någonting fint. Typ som ett par svarta jenas. Min hals sviker mig idag genom att inte göra ont utan att inte få fram det jag vill säga ordentligt. Men nu så ska jag kolla vidare på lite olika bloggar och sen ska jag fixa mig för stan.

här ser man hårfärgen lite bättre, fast det är ändå inte rätt

 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Va snygga ni är båda två! Kram :-)

2010-02-27 @ 11:37:33
Postat av: Gunilla

Kul att ni överraskade Umeborna! :) Ni är så snygga! Kram raringar

2010-02-27 @ 15:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0