Sky is falling down ♥

Har just ätit nuggets och strips och fy vad mätt jag är nu. Jag är verkligen så mätt att jag mår illa bara av att tänka på mat (som jag just gjorde, blä!) Jag tror att engelska provet gick bra idag. Det känns så, fast man ska ju inte hoppas på någonting högre än G. Sen på historian så hade vi jätte roligt faktiskt! Min grupp (österrike) och ryssland gruppen har lite om samma sak, fast vi satt väl mest och skrattade båda två. Nu är det lov för många och jag har inte planerat någonting annat än att tvätta imorgon kväll. Så jag ska leta rätt på något xbox spel och bara nörda imorgon. Men jag vet inte vad jag vill ha för spel. Det är svårt, kanske fixar data spel och fixar igång en dator som bara står och gör ingenting. Vem vet, ska prata med pappa. Det blir nog att spela på både xbox och min dator... N.ö.R.D ja! Nä nu ska jag se vad vi behöver till den stationära datorn så den fungerar förutom bildskärm och tangentbord och mus.

Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Thanks :) Den är köpt förra året på Indiska men gissar på att den finns kvar :D

2010-02-25 @ 18:42:09
URL: http://kyssars.se
Postat av: * K Y S S A R

HAHA jag vet hur det känns faktiskt.. MIn mmma brukar faktiskt inte köpa saker som luktar gott... hehe =)

2010-02-25 @ 18:55:06
URL: http://kyssars.se
Postat av: Lillasyzter

underbara bilder! älskar din blogg :)

2010-02-25 @ 22:41:50
URL: http://lillsiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0