ÅH!

Här kommer ett klagigt inlägg. Behöver få klaga av mig lite.

Jag vill inte ha vinter. Har nu kommit fram till att det suger med vinter. Det finns inte en enda bra sak med den. Jag kan fira jul på sommaren med härlig sol och grönt gräs eller vart regn. Jag behöver inte snön, inte alls. Jag vill springa osm en tok, det bara värker i benen av att jag sitter still för mycket nu. Jag vill inte vara ute för att det är för kallt och jag vill inte vara hemma för jag orkar inte med min familj. Jag vill inte jobba i Piteå. Jag vill inte jobba i sverige jag vill inte jobba alls. Men vad har jag ens för val ? Piteå är en äcklig och ful stad utan en normal park, det finns inte ett enda bra ställe att springa eller gå på. Man kan springa på ett jordigt/geggigt spår i en skog. Roligt, nej. Det finns inte någonting som är bra med den här ruttna staden. Jag orkar inte bo hemma, jag orkar inte bo själv. Jag orkar inte bo alls. Jag vill bara ha bra musik i öronen och springa och gå en hel dag ute. Varför ska det vara så svårt.
Jag mår inte bra av den här kylan och det här mörkret. Jag orkar inte med någonting som heter familj och jag vill ha ett jobb (haha jag vet att jag sa att jag inte vill jobba) Jag vill samtidigt det. Jag vet däremot inget ställe i piteå där jag vill jobba. Allt man gör i Piteå vet någon om sen vet alla det. Hur roligt är det? Inte alls. Jag orkar inte med någon i min familj. Jag orkar inte höra någonting från någon blir bara irriterad direkt. Jag vill ha mycket pengar och egen lägenhet. Jag vill bort men samtidigt vara kvar. Jag vill springa och vara still. Jag vill allt och inget. Hjälp. Snart måste jag ut och röra på mig innan jag dör. Men det är så äckligt kallt och jag kommer att frysa och bara tanken på kylan får mig att vilja spy. Jag vill till usa. Jag vill vara i sverige. Jag vill vara i Piteå jag vill vara i Stockholm. Jag vill vara i örebro. Jag vill inte vara på någon av alla ställen. Jag vet inte nu. Jag jag jag.

Kommentarer
Postat av: caroline

Jag vill vara i USA. :( :'( x318975239064634756754 miljoner miljoner miljoner

2010-01-17 @ 16:51:57
URL: http://hedells.blogg.se/
Postat av: mariana DG

bra bloogg

2010-01-18 @ 21:36:12
URL: http://andresbabiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0