Det är monstret från The Inc

Hello and gooday! Sitter på skolanoch är matt. Har ätit masssssa soppa. Det var tro det eller ej... Gott. MEn jag åt bara lite soppa och en macka och en pepparkaka. Sen drack jag också en Cola Light ♥ Så jäkla gott! Nu är det bara 3 timmar kvar av denna dag, eller lite mindre. Det tråkigaste är att Sandra Hu inte alls har historia. Hade varit jätte roligt om hon hade haft det!

Sen idag så kommer Camilla hem till mig. Eller först när jag går hem så tror jag att jag ska gå förbi Coop eller någonting, mormor kanske kan skjutsa hem mig därifrån. Ska köpa dricka till ikväll. Camilla, köp en åt dig, tror inte att du vill ha samma som jag ;) Sen så ska jag lägga in bilder från kameran så att ni kan få se. Tror tillochmed att kameran kanske följer till skolan någondag. Roligt roligt.

Har suttit och skrivit väldans mycket om Norge. Jag och Sandrahu är nästan klara nu.. Vilket rim! Nu ska jag göra någonting annat snart kommer mentor gedda.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0