Mat!

haha, ojojoj. ILLA ERIKA ILLA! Igår när jag, pappa och syster var på coop så köpte vi färsk kyckling som vi ksulle äta idag. Men så blev det inte för att...

Först hade vi slut curry, så pappa åker iväg, men kommer tillbaka efter bara en liten stund, han hade glömt plånboken, så jag följde med. Vi gick till Gallerian och hämtade ut pappas telefon och efter det så gick vi vidare till coop där vi handlade och när vi kom hem så skulle pappa sätta igång med kycklingen som smarta jag hade laggt i frysen igår.. Så ingen kyckling för oss.

Men nu så lagar jag kokt potatis och köttbullar och någon sås till lunch imorgon åt pappa.. Jag måste ju öva mina skills eftersom att jag FLYTTAR om ca 20-21 veckor. Det är helt sinnes. Men jag är duktig. Så jag klarar det här!




Jaja. Nu är det makaroner som kokas istället för potatis. Tur att jag kan!


Kommentarer
Postat av: Petra

Roligt:) Var ska du flytta??

2010-01-19 @ 19:50:50
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0