Nej jag orkar inte.♥

Jag hade tänkt att skriva om att SkidSM 2010 Hålls i Piteå iår. Invigningen är ikväll vid 18.00 och det kommer under helgen att visas på tv så att mna kan titta på det. Jag tror att jag kanske ska och titta någon dag under helgen. Lördag tror jag blir roligast. Men annars vet jag faktiskt inte.

Men jag trodde ALDRIG att någonting sånt här kunde vara i lilla staden PITEÅ. det är någonting som är helt ofattbart för mig. Men men. Kul att jag får uppleva det iaf. Ni kan kolla klicka på bilden om ni vill veta mer om själva allt.

Ida och min mentor


Kommentarer
Postat av: Lina

och där hänger jag resten av veckan, möjligtvis till helgen med. gratis mat och allt. wo

2010-01-20 @ 23:18:36
URL: http://linahjemdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0