Så J*vla underbart!

Jag kan verkligen inte beskriva hur underbart det är vakna av att ens lilla syster på den vackraste lossas engelskan super högt, var nästan säker att hon hade mic och högtalare. Det bästa av allt var att jag hann ropa på henne typ 3 gånger innan hon reagerade och kom in i mitt rum.

A: vad ?
E: var tyst, jag vill sova.
A: Men det är faktiskt inte natt, klockan är tio
E: ja, men vadå så jag kan komma någon morgon vid 5 och skrika?

Då kommer pappa och blir sur på mig, säger åt annie att hon inte ska bry sig om mig för att jag är på dåligt humör
Undra om han kanske fattar varför jag bev på dåligt humör när jag vaknar av att en liten står och sjunger utanför dörren..

Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv gärna en fråga i vår frågestund ; http://sistersbergman.blogg.se/2010/january/fragestund.html#comment

2010-01-09 @ 17:16:03
URL: http://sistersbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0