Skolan

En enda timme kvar tills den här skoldagen slutar. Roligt, eller inte. Jag vet inte. Det är rätt tråkigt att vara hemma och jag vill bara färga håret ( jag vet jag tjatar ) Men hur somhaver så idag så blir det makaroner och korv till middag. Tur att jag kan hålla mig till det jag skulle skriva?

Men innan det så ska ju ha sista lektionen och på den så ska jag och sandra jobba lite om Norge och fritiden där. Lätt eller inte, det återstår att se. Det känns som om det kommer att vara lätt men bara därför så kommer det att bli svårt. Våran mentor kommer tillbaka till skolan snart, så det är bäst att öppna google och börja leta, haha. Måste ju visa att man är duktig. Nu har jag en fin wiki sida med norge fakta på.

Jag har inte alls några planer för i veckan annat än att läsa och skriva massa tråkiga saker som bok grejs om två böcker. har bara ett ord för det BORING! Men det måste ju göras. Har just skrivit ut ett papper till bokgrejen som ska vara skriven på engelska. Bara 21 veckor.

Kommentarer
Postat av: isabella

håller med! ;)

tack så jätte mycket :D

2010-01-11 @ 17:23:08
URL: http://subella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0