The first

Nu ska jag snart iväg till skolan, jag och rebecka ska åka med mormor. Det blev alltså inte att gå idag för att (som vanligt när jag tänker gå) så var det alldeles för kallt ute. Det var bara -10 ute, men det blåser väldigt mycket.

Tänkte att jag ska lägga in bilder på datorn när jag kommer hem från skolan. Så då kommer det troligast att komma upp bilder här på tha blogg. I skolan idag så ska jag väl inte göra allt för mycket tror jag. Jag vet knappt vad jag har för lektioner. Måste nog kolla upp det. Sen så ska jag väl bara läsa min tråkiga bok antar jag. Har ca halva kvar. Som jag MÅSTE läsa ut imorgon typ. Så att jag kan börja skriva på bok grejen till den. Men det ska jag nog hinna. Om jag är duktig vill säga. Men nu ska jag packa ihop mina saker och borsta tänderna. Sen ska jag då till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0