Vad är det för fel på alla i min omgivning ?

Jag blir tokig! Jag orkar på riktigt inte mer av det här. Får jag aldrig prata klart utan att någon avbryter mig ? Kan inte någon tycka synd om mig och köpa coola till mig eller fråga hur jag mår? Nej för i min familj så ska man mest tänka på sig själv, sen så ska man tänka på hur det ser ut hemma sen på andra.

Totalt störd blir jag. Jag vill inte till skolan idag alls. Jag klarar nog inte det. Inte för att jag är sjuk, bara det att jag inte klarar massa folk idag. Men jag får stå ut och redovisa för massa folk sen så lämna in svenska grej och sen ha historia testgrej för att sen fara hem. Jag tänker inte klarar inte av någonting mer sen. Jag vill bara säga godnatt och vakna när jag ska till sofie.  Jag vill inte vara hemma men jag vill inte vara någonannanstans heller. Hur kan min familj lyckas förstöra 2 dagar i rad och umeå en ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0