Vilken tur jag har?

Jag är vaken, konstigt? Nej.

Hur som helst så var jag nere i vardags rummet och kollade lite tv. Först kollade jag på Paradise hotel på 6:an sen så var det ju såklart reklam hela tiden, så då såg jag på kanal 7, där var det medium. Det var bara typ 15 minuter kvar så det gick ju ganska snabbt. Sen så när det slutat så bläddrade jag över till 3an och då till min stora glädje började just NCIS så det såg jag, och när det var reklam så tittade jag på SATC på Comedycentral typ. Så tar det slut och jag ser då istället alla älskar raymond på samma kanal medans det är reklam på 3an, Båda tog slut samtidigt. Sen så började det 2½ men på tvn men det orkar jag inte titta på nere när jag lika gärna kan se det uppe i mitt rum på datan. Kanske slår igång en film och försöker somna. Vem vet kanske jag lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0