You wouldn't belive it

När Camilla pysslat och fixat mitt hår genom babymössgrejen så sätter vi då in färgen i håret och först så håller färgen inte på att räcka, sen så ser vi båda hur mitt hår börjar bli grönt. Det var sjukt läskigt att se. Så även fast det knappt har gått någon tid alls så kastar jag mig i duschen och tvättar av all färg sedan silver shampoo > vanligt shampoo > hårinpackning i topparna > silvershampoo > balsam > hårinpackning. Väldigt överdrivet mycket ja. Men jag ville bara vara riktigt säker på att det skulle bli bra.

Håret är inte grönt ! Ja är jätte nöjd med mitt hår nu när Camilla har hjälpt mig att toppa det också. Härligt härligt. Måste bli bättre på att ta hand om mitt hår. Verkligen. Men det kommer jag nog att bli också.

Bilderna som jag hade tänkt lägga in idag läggs nog in imorgon istället eller senare ikväll. Får se om jag orkar göra det efter paradis hotellet som jag nu ska gå och titta på. See ya!

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

SV: Då tycker jag att du ska vara med på detta! :)

2010-01-12 @ 23:35:00
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0