Du är min bästa vän LG E500, i will miss you!

Har suttit nu i några timmar med min dator. och jag är inte klar ännu. Håller på att flytta över alla mina bilder och grejer till mammas stationära. Jag skulle kunna ta en hårddisk och koppla till datorn för att sätta över allt snabbt och smidigt. Men nej. Såklart ville inte min dator det så jag sitter och för över allt via USB minne. Det är verkligen jobbigt.

Men vad ännars kan man göra när datorn ger upp mitt framför ögonen på en. Daton som är min allra bästa vän, jag lovar. Jag kan säga allt åt datorn!

Nu är det visst dags att sätta lite Scrubs till mammas dator! Vi hörs senare idag förhoppningsvis. Jag ska flytta över allt klart sen ska jag sova. Jag längtar, jag är väldigt trött och har ont i magen, känns som om jag har ätit för lite. Men det vet jag att jag inte alls har. Stupid mage. Allt vill tydligen plåga mig idag, eller så är det så att jag blir plågad av de mesta idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0