A new life thanks

jaha, nu funkar internet på min dator, skönt är väl det. Men jag börjar vara lite less på min dator och jag längtar efter en ny, men jag antar att jag måste bli känd innan jag kan få en dator hemskickad (haha)

Jag och mamma tänker försöka ta oss ut på en prommenad och jag funderar och funderar på hur jag vill att min nya design ska se ut, men jag kommer inte frammåt alls. Jag börjar bara tänka på massa ändra saker, som att träna, bleka tänderna, förlänga håret, färga håret, åka karruseller, äta, sola och blogga. Men tråkigt nog har jag inte så jäkla mycket att blogga om, för jag gör ju ingenting!

Tråkigt! Min blogg är tråkig, bubblig och jag är less min design. Jag är less min dator och jag är less på hur jag ser ut och jag är less på mat.

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

jag har mest umgåtts med min dude idag (:



vad har du hittat på sötnos?

2010-06-28 @ 23:04:10
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: ronja (finlandssvensk)

det kan nog hända att det inte droppar in en dator före du är känd :)

2010-06-29 @ 07:29:47
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0