Afraid of dying

Hallå? Var är sommaren ? Det borde vara jätte varmt och mysigt nu, men nä. Det är kallt, med det kan också vara roligt såklart, fast nu börjar jag bli lite less på det, så värmen kn få komma nu. Men jag tror att det måste åska så att det ska bli varmt, vilket det säkert måste. För det brukar ju vara så, att det åskar och sen blir det varmt, sen åskar det igen och då blir det kallare. Inte så roligt men jag tror att det är sant.

Nu har jag tvättat håret, dragit på mig en tröja och ett par traiga jeans och ska snart gå ner på stan en liten sväng, ska kankse köpa någonting också. Men det får vi se om det blir så. Jag har ju inte så mycket pengar och borde egentligen spara alla mina pengar, men det är svårt att låta bli att spendera dem.

Nä nu ska jag kamma mitt hår och gå iväg. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0