♦!#;%*#!♦#?!%

tror ni att det har löst sig?

Klart att det inte har, det är säkert och jag lovar säkert min äckliga bajsiga skrutt jälva attack mega ruttna fläskhane råttlord kanintand super mes fiskmåsälskande dator som det är fel på, kommer säkert att vara tvungen att formatera om den äckliga saken, men tror ni att jag kommer kunna göra det då ? Nä såklart inte tror jag! För om jag inte minns fel så är skivorna kvar i Piteå och är de inte de har jag lyckats slarva bort dem... Isåfall är jag körd jävlat säkert äten av en fucking sparv och sen måste jag köpa en ny dator, ta ett lån få skulder som en åsna och vara tvungen att vara med i det dumma programmet på tv!

Ja, jag är lite sur och arg och speciellt har jag världens damp utbrott vilken sekund som helst! (nä, inte riktigt så illa) Men om någon kommer och är jobbig är det synd om den, (nu kommer säkert min mobil vara cp när jag ska lägga mig, eller tvn)

Nä nu ska jag sluta skriva arga saker om min dator i bloggen och gå och lägga mig istället och sen ska jag sova och imorgon så ska jag förhoppningsvis inte göra många saker vid min dator, i hate you stupid fågelälskande kanel muffins dator!

Kommentarer
Postat av: Raspberry

Svar: vilken bild tänker du på? så smala är dom inte faktiskt

2010-06-27 @ 23:31:29
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

har du haft det bra resten av helgen babe? (:

2010-06-27 @ 23:34:47
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0