Frågor hela dagen lång

Jag fattar inte alls att det är idag som jag tar studenten, efter idag behöver jag inte gå nå mer skola om jag inte vill. Det har varit sjukt jobbigt den här veckan, frågorna har haglat ner över mig och gjort så jag inte alls har varit taggad för idag, bara tänkt att det kommer vara ännu mer dumma frågor från det jag vaknat tills det att jag går och lägger mig, och tro det eller ej, men jag har redan svarat på typ 50 frågor. Jag vill bara åka och vara med klassen och bli lite taggad för 17.

Nä, nu ska jag föna mitt hår och sen ska jag börja sminka mig sen ska jag byta om och sen halv 8 ska jag vara på gräset nedanför kommunhuset och träffa alla underbart fina människor (BF3C) och äta jordgubbar, sjukt nice. Men bara det blir vart ute typ snart så är jag nöjd, annars så kommer solen att få en jobbig tid framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0