I'ts a wide world ♥

Vet ni någonting roligt ? Det gör ni säkert, men inte det här roliga som jag ska att berätta för er nu!

Det är så att jag har en kompis som heter Camilla och bloggar HÄR och hon är en väldit fin tjej, även min kusin och Atepantes flickvän, chrilles syrra och stefans dotter ja, jag kan hålla på en evighet. Men det är ju inte så noga vem hon är så.

Tillbaka till den röda tråden då. Hon har bokat resa hit till mig nu så hon kommer nästa månad, alltså om drygt 5 veckor om jag räknat rätt. Då ska vi iväg på lite äventyr och jag hoppas verkligen att det kommer att bli bra (det kommer det garanterat att bli) Vi skippar hur som helst Piteå dansar och ler och far iväg på andra äventyr, pdol har varit många gånger och det kommer att vara fler gånger så vi missar inte så mycket faktiskt.

Nu ska jag (som vanligt) läsa bok och kolla tv!

Man kan inte alltid vara snygg, eller ?




Kommentarer
Postat av: rania

skööön bild :D

2010-06-18 @ 00:09:23
URL: http://ranias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0