Jag vill gråta ♥

Haha, fint med ett hjärta bakom det där. Tillbaka till varför jag valde den rubriken...

Mitt hjärta krossas om och om igen när jag inser att jag inte har pengar nog till den där jävla älskade festivalen som nu då heter Peace and Love och året är 2010. Snacka om att jag vill dit! Jag behöver låna lite pengar, men det gör inget för att jag kommer att betala tillbaka helt klart jag lovar och svär.

Allt roligt förra året blir dubbelt så roligt iår. Camping, fest över allt. Ladda mobilen i Kupolen och maten på Mc donalds. Allt sånnt där som hör sommaren till. Varför varför varför dumma erika till att inte ha sparat nog med pengar.

Lindas bild


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ser sååå kul ut!!

2010-06-21 @ 23:07:04
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0