Mjuk och fin ♥

Jag och mor min prommenerade till Ö&B och var då även på netto och på elgiganten. Netto är verkligen e underlig affär, jag tyckte inte om den särskillt mycket alls faktiskt. Men den funkar tydligen för endel.
Sen när vi kom hem igen så gick jag och tog ett härligt bad och rakade benen och så. Så nu är de mjuka och fina. Jag har även smörjt in mig med bus. Det får jag göra eftersom att jag inte har gjort det förut (haha) Sen så sprayade jag lite blondspray i mitt hår för att se lite mer somrig ut. Jag kan verkligen rekomendera det! Det blir jätte fint och bra resultat!

Nu ska jag och mamma göra mat och sen blir det att kolla film och äta godis/poppcorn resten av kvällen. Ha det mysigt så kanske vi hörs igen senare!

ojojoj vad jag ser pigg ut, haha


Kommentarer
Postat av: HANNA MALMSTEN

Svar: Jaa :) händer idag då? :)

2010-06-20 @ 18:03:32
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken söt blogg! :)

2010-06-20 @ 19:28:30
URL: http://iemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0