Neonskyltar

jag nyser och hostar och jag är täppt i näsan när jag ska sova. Det är int alls roligt det. Jag har ont i halsen med, det hade jag nästan glömmt. Hoppas verkligen att det går över snart eftersom att det här är studentveckan nu!

Igårkväll ver det en rolig och mysig kväll med klassen, när jag kom till fotbollsplanerna vid kommunhuset så var bara Patrick och Jörgen där, vi väntade och sen började alla droppa in eftersom, jag såg även en hackspett.
Vi spelade brännboll och jag gissar på att mitt lag vann, men vi räknade inte poäng så det är faktiskt ingen som vet.
Sen gick vi en liten bit där finns det en grillplats så där grillade vi korv, det var också roligt. Det blev rätt mycket skratt och vi planerade inför våra kommande klassfester. Det kommer att bli great!

Nu ska jag och mamma snart springa ner på solariet och sola en stund, ska vi nog på apoteket. Sen vid 1 ska jag till KattaG med klassen. Sen ska jag nog försöka fixa en sak, hoppas bara att jag kommer att kunna fixa den saken, Det kanske inte blir så lätt som jag hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0