Ostkorv - BLÄ

Nu är vi i Älvsbyn hos Farmor och Robert, Robert fyller 40 så vi firar han, vi har solat och skrattat en massa. De tycker att jag ska äta kött, vilket de kan storglömma, jag äter inte kött om jag inte har sett så att det inte är massa äckligt segt på. Men de grillar Lax också vilket är supergott så det ska jag äta, sen ville de att jag skulle äta någon stark korv, visst tänkte jag tills det att de berättade att det var, damdamdam... OSTKORV så det tänker jag inte alls äta.

Har köpt en mp3 idag, en ltien rosa gullig, den funkar nog ganska bra, håller på att ladda den nu på lilldatan, (inte min) Jag längtar mest hem till Piteå igen fast samtidigt önskar jag att gårdagen aldrig tog slut, älskade klass och vänner vad jag kommer att sakna er, fattar ni det ?

Imorgon så åker jag och mamma och Tommy till Karlskoga och där blir jag åtminstånde hela sommaren. men jäklart säkert Jörgen och Patrick att ni ska till Stockholm i Agusti, annars drar jag ner er dit. Det kommer nog att äga ifall att det blir av!


Kommentarer
Postat av: camilla

Jag kommer att sakna dig så sjukt mycket! Vi ses om en månad och två veckor då blir det SOL, BAD, OCH LISEBERG!!! :D LOOOVE!

2010-06-12 @ 23:34:16
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0