Riverside

Godmorgon Godmorgon!

Idag har jag varit duktig, haha. Jag har redan diskat och plockat ihop mina saker och nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli lite mer och på att solen ska intasin plats mitt på himmlen innan jag beger mig ut själv till parken som liggen här bredvid och solar en stund det behövs verkligen är så blek som jag är. Känner mig nästan död, jag menar det är ju sommar nu.

Jo igår typ kvart i 6 så stack jag och mamma iväg till stan, jag tvingade med henne för att jag ville köpa en bok, så jag har någonting att göra när jag inte orkar söka jobb, sitta vid datorn, spela xbox så jag köpte Twilight boken, på engelska då eftersom att jag läst den svenska redan. Dessutom har jag hört att de engelska böckerna är mycket bättre. Det kan jag redan hålla med om.



Kommentarer
Postat av: Cajsa

God morgon! :D

allt bra med dig denna tisdag? :)

2010-06-15 @ 09:56:39
URL: http://cajsa1.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0