säg att du vill samma sak

Nu har jag, mamma och mormor kollat på filmen "from Paris with love" Den var bra faktiskt.

Den handlar om en kille som jobbar åt amerikanskaambassaden i Paris, han gör lite hemliga små uppdrag och längtar efter att få göra lite coolare uppdrag. Han bor med sin flickvän i en lägenhet i Paris de förlovar sig och strax efter det så kommer det han längtat efter, ett hemligare uppdrag mycket coolare. Han och hans Partner försöker lösa någonting (fattade däremot aldrig vad) Och sen så händer det saker som ni får veta om ni kollar på filmen, för säger jag det blir det lite förstört.



Hursom helst så tänkte jag sätte igång lite Scrubs som jag och mor min kan kolla på tills vi somnar. Åh! Jo förresten idag så gjorde jag fransk manikyr grejs på mina och mammas naglar, det blev verkligen supersnyggt och imorgon åker till fjälls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0