Snart dags för ny dator ♥

Min dator börjar vara lite dålig. Så jag måste fixa en ny dator snart. Men för att göra det måste jag som sagt tjäna lite pengar. Vilket jag förhoppningsvis snart gör!

Annars då ? Vad händer idag ? Jo idag ska jag och mamma kanske iväg och sola en stund vid stranden. Sen så ska jag nog kanske installera The Sims 3 på hennes dator. Det kan vara kul.

Åt världens godaste frukost idag. En bit Honungsmelon. Mmmh vad gott det är med frukt! Måste verkligen handla hem lite sånnt. Frukt alltså för er som inte fattade det.

löööv my nya kamera!


Kommentarer
Postat av: camilla

åååh, har du köpt en ny kamera? :D Fan va nice erika! :D

2010-06-27 @ 11:31:58
URL: http://dameniorange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0