09:40 ♥

jag är så stolt över mig själv. Nu vet jag att jag kan klara allt. På fredag ska jag til vårdcentralen och sen efter de så vet jag att jag kan klara vad som helst. Jag måste nog vara den bästa jag känner helt enkelt. Tror att jag ska ta mig förbi banken idag och fixa internet bank grej igen, så jag har det gjort. Fast egentligen så vet jag inte om jag orkar det. Haha. Har fixat photoshop, äntligen och ska göra en header snart. Fast fortfarande har jag inte fått svar på något av mina mail.. börjar bli lite läskigt nu. Tänk om de aldrig svarar, haha. Det gör de nog. Men det har ju faktiskt snart gått två dagar. jaja. Men nu ska jag nog klä på mig, har lust att duscha och fixa mig, men det är ju ingen ide eftersom att jag har ute idrott idag. Så det sket sig ju. ♥

Kommentarer
Postat av: matilda

Okej, mjo absolut ^^

2010-03-10 @ 14:52:40
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: pivii

Vet inte varför du söker till vårdcentralen, men lycka till och BRA att du är bäst;P

2010-03-10 @ 17:02:28
URL: http://pivii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0