bright

Hej och hallå från skolan, har lunch nu. Det var verkligen vidrig mat till lunch idag, viltskavsgryta och potatismos eeew, det har jag aldrig gillat.
Sitter nu i freja och väntar på att religionen ska börja. Sen är det inte mycket kvar av den här skoldagen. Hemma så måsta jag skriva två skolsaker. Jag har bestämt att jag inte ska äta för ens jag gjort de färdigt. Bara dricka vatten. Så jag får det gjort. För jag brukar vara hungrig efter skolan.

Sen ska jag försöka klura på någon design, sen händer det nog inte mycket mer idag. Imorgon så börjar jag 8 så det blir en tidig morgon imorgon.

Har inte någon bild jag kan lägga upp på maten, men ni vill nog knappast se heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0