du kan dra det hur långt du vill

Jag blev helt jävla galen idag (jo det går bra att skriva, haha) Jag försökte fixa en sak, vara snäll och hjälpa till lite sådär, men vad får jag tillbaka om inte någonting jävligt snäsigt. Skitsamma, sista gången jag ska hjälpa den med någonting. Den kan ju klara det själv eftersom att den tydligen tror sig vara bättre än alla andra. Jag blir riktigt sur på sånna saker. Ska inte hänga ut någon och imorgon kommer allt att vara glömt, eller senare idag rättare sagt. Men jag tycker faktiskt att om någon är snäll och hjälper så kan man faktiskt vara snäll tillbaka, men alla kan ju inte tänka som mig. Synd. Nu ska jag fortsätta att skriva om samerna.


Kommentarer
Postat av: alex

Fin bild!!!

2010-03-18 @ 17:29:08
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0