Håller det i längden ♥

Måndagsmorgon, sitter med en handduk i håret och är irriterad på en tant som inte finns.

Jag var i skolan och skrev ett arbete på Engelska på Kattas lektion, typ BF ämne. Sen så går jag iväg för att gå på toa och då kommer en tant och vill prata med mig. För att hennes dotter och hon är arg på mig för att arbetet som vi skriver är riktat till henne, jag säger att det inte alls är det. Så kommer barnet och tar upp en liten väska och i den väskan så har hon ägg som hon kastar på mig, sen kastar mamman också ägg på mig. JAg blir arg och säger att jag hon är störd och att jag ska anmäla henne, sen så sitter det såklart massa med elever vid datorerna som bara tittar på mig, så går jag ner mot vårat klassrum igen, då möter jag såklart alla jag inte vill möta när jag är alldeles kletig med ägg. Kommer till klassrummet och går in, men det är inte ens någon som märker att jag kommer in eller att jag ropar på katta.

Stjupid dröm.

Iaf så ska jag snart börja göra frukost med Camilla, hon duschar nu. Sen så ska vi ner på Stan. Har massa saker som jag måste köpa. Det ska bli trevligt. Sen ikväll så tror jag att jag och Camilla ska till Angelica, men jag vet inte riktigt hur det blir.

 


Kommentarer
Postat av: * K Y S S A R

Naaaw meeen hehe = ) Fan vad sjuk dröm! Hade också massa sjuka inatt.. vafan händer liksom ha!

2010-03-01 @ 11:01:26
URL: http://kyssars.se
Postat av: Only barbie

hahha roliga bilder:P

2010-03-04 @ 13:08:29
URL: http://onlybarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0