i can give it to you

Sådärja! Nu har jag kommit ur badet, det var verkligen hur härlig som helst att ligga där coh lyssna på musik Sjunga med i låtarna och bara vara i ca en timme. Jag brukar aldrig bada/duscha så länge. Men nu var det verkligen härligt, jag känner mig helt lugn nu och tror att jag ska koka mig lite te och läsa vecko revyn som jag har fått..
Jag har inte beställt den, är nog någon hemlig beundrare, eller vad tror ni ? (haha) Hur som helst så blir det nog inte så sent ikväll. Ska nog ta upp en film och kolla på den och sen så går jag nog och lägger mig faktiskt. Längtar till imorgon gör jag. Då kommer Sandra till skolan (wii) Jag har så mycket att berätta!

sandra och jag

 

Hungrig? Beställ pizzan på nätet!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv: Tack så jättemycket!

2010-03-16 @ 23:17:13
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0