if I

Imorgon så stiger jag upp cid 4 och sätter mig vid datorn och kollar bloggar och gör sånt jag bara måste göra för sen vid 5 så kommer mormor och morfar och hämtar upp mig, då ska jag nämligen bege mig till mamma, kommer åka bil jätte länge, hur nice är inte det. Klockan är nu 10 över 7 och jag har just duschat, inte packat någonting och inte heller fixat saker till min mobil, hur ska jag överleva ? Nej det vet inte jag heller, funderar på att ta på mig lite kläder, sitter i morgonrock och känner inte för att göra någonting, men jag måste ju visst göra det har jag hört. Åh, det finns inte nog med tid. Min halsduk är borta och jag behöver nya skor. Inte nice.

Jag orkar inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0