Plans ♥

Hej, hallå, godmorgon, goddag och godeftermiddag. Nu sitter jag och Camilla vid varsin dator och kollar lite, nu på morgonen har vi hunnit med att baka, äta och se pippi, som vi lyssnar på nu. Idag händer det inte alls så mycket, bara vara. Imorgon så bär det av hem till Piteå igen. Då kan jag blogga normalt med bilder och tjosan. Jag ska göra massa skolsaker på riktigt imorgon och torsdag, ta tag i det. Sen ska jag nog börja skriva en sak som förhoppningsvis kommer att hjälpa mig massor. Sen så kommer nog kanske allt att bli lättare, fast vi får väl se hur det blir med det. Ska skriva och fixa till projektarbetet med (sandra vi måsta skriva mycket på det så vi blir klara)

Nu ska jag läsa lite bloggar, känns som om att jag alltid gör det.

Kommentarer
Postat av: Emmelistr

ja jag tror också dom skulle passa kanon under ett par lite slitna jeansshorts :P

2010-03-02 @ 12:37:27
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

hahaha ja eller hur! :D

2010-03-02 @ 12:45:39
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0