Virus på datorn

En av livets stora meningar är att förstöra andra datorer, så hade jag nog sagt om jag hade varit en som spenderade mina dagar med att sitta och göra virus för att sedan sprida ut dem på internet och hoppas på att någon stackare ska råka få det på sin dator.

Nu är jag en av de drabbade, jag har fått virus på min dator. Ett virus som försöker lura mig att det är ett antivirus program och varnar mig för allt jag försöker göra för att få bort det. Den skickar mig till en hemsida där jag kan köpa viruset. Sen har det börjat skicka in mig på olustiga sidor där jag helst inte vill vistas.

Men jag ska ta upp kampen mot det här viruset och börjar med att försöka ta hjälp av mitt virus program på datorn och om det inte skulle fungera ska jag göra allt som står i min makt för att bekämpa det här viruset som nu försöker förinta min dator. Men jag ska inte låta det vinna, det vore helt enkelt inte rättvist mot min dator som faktiskt har funnit där för mig i snart två år.

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv. JÄTTEBRA erika! Det kommer göra dig gott! Jag tänker hålla tummarna för dig iallafall;)



Men bara så du vet - det kommer ta tid! Jag har pratat med en terapeut nu regelbundet i ca två år, och först nu känner jag att det börjar ljusna, men utan pratet skulle det inte blivit bättre. Dock går jag ju även på medicin, men det är värt att göra det om det inte hjälper att bara prata;D Men jag finns här också om du vill prata med någon som vet hur det känns också:) Det första steget är att våga erkänna för dig själv och andra att du faktiskt lider av depression, det är jobbigt i början, men sen är det hur skönt som helst;P



Jag hoppas du börjar må bra iallafall, även om det kan ta ett tag.. Man måste liksom komma fram till vad som gör att man mår dåligt och sedan jobba med det. Du är bäst Erika, det vet du va?? Det här kommer gå jättebra, och som sagt - jag finns här!

2010-03-10 @ 21:08:29
URL: http://pivii.devote.se
Postat av: NINNIE

Så jäkla onödigt att sabba för andra! :/

2010-03-10 @ 21:09:36
URL: http://ninniesodergren.blogg.se/
Postat av: ebba

jo, den vart just toppen :D gjort idag? :D

2010-03-10 @ 21:23:24
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: Maria

Aaah, jag skulle få panik om det hände mig! Hoppas din data pallar det! :)

2010-03-10 @ 22:11:28
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0