We are sorry for you

Heeeello vänner! Idag på stan blev det att jag köpte TONING´(!) jag föll igen för en av mina många farliga hår impulser. brunt denna gång då. Sen så köpte jag läppglans och ögonfrans böjare. Snyggaste tröjan fick även följa med hem. Skitsnygg var den och minsta storleken var i large, jag menar. Det måste jag ju kunna ha.

Sen har jag bara spelat tvspel med pontus, gjort design och ätit oxfile och bakpotatis. Det var verkligen gott! Imorgon blir det att Träna minisarna, skitkul eftersom att jag just blivit tränare. Sen så ska vi äta surströming imorgon. Tänkte även kanske försöka fota våra nya familje medlemmar, Signe och Mirri supersöta små hundar. Så ni kan se. Annars ska jag inte göra mycket ikväll. Kolla tv och vara social. Ni lär nog kanske inte höra av mig så mycket idag dvs. Men ni klarar er.


Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Tjing!

Har du några bra tips på vad man kan göra en tråkig dag? =)

Kram Savefors ♥ (http://Saavefors.blogg.se)

2010-03-20 @ 23:53:00
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0