Det har jag inte sagt

Det blev verkligen inte alls som jag tänkte mig igår. Men det var roligt!

Idag är det nog Brännboll som står på shemat sen en galen kväll/natt. Men jag vet inte rktigt hur det blir, känner mig lite krasslig och har ont i halsen. Men det ska nog inte stå ivgen för mig, inte den här helgen.

Jag offrar mig presis som Jesus, skillnaden är väl att jag inte kommer att dö och återfödas igen. Jag kommer bara att bli sjuk.

Det blev inte så häftigt mycket text i det här inlägget, men jag ska nog skicka iväg någon ansökan idag eller imorgon. Sen så får jag bara hålla alla mina tummar!


Kommentarer
Postat av: Claudia

hej hej, kikar in och önskar dig en superbra lördag! =D

2010-05-08 @ 13:55:12
URL: http://claudiias.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Det var längesen :o har äntligen kommit igång med kommentarerna & inläggen igen, hihi! :*

Hur mår du? :D

Postat av: Patrik

Fint!

2010-05-10 @ 22:44:35
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0