Dumdidum

Det var roligt igår, men någon var elak med min facebook.. Fick sitta och tabort massa konstiga kommentarer som folk hade skrivit från mig alltså. Hemska tider, sen har någon laggt till folk som vän med.. Störande, jag ska aldrig mer någonsin logga in på min facebook på någon fest, never! Minns inte ens varför jag gjorde det ?

Hur som helst så har jag varit ute i det supervarma vädret en stund idag, så sjukt härligt det var! Jag gick till dollar och till willys. Köpte lite godis + dricka och ansiktsmask. Så den här veckan ska jag mest ta det lungt och försöka bli frisk någon nedrans gång.

Ikväll så blir det kanske brännboll! Hoppas att det blir det, för att det är skoj. Om det inte blir det ska jag fortsätta med det jag har gjort hela dagen, nämligen att ligga i soffan och kolla på Band of Brothers. Det är jätte verkligen bra. Går inte att sluta kolla!

Nu ska jag fortsätta att kolla på det, eller tja, efter att jag har läst alla olästa blogginlägg!

Kommentarer
Postat av: Emmelist

va gött att du vill vara med i dagens blogg! :D drar finalisterna antingen vid midnatt eller imorgon bitti ;) håll utkik!

2010-05-09 @ 18:24:45
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0