Ge mig ett jobb tack?

Kollar lite på förkväll och vad ser jag där ? Jo jag ser lilla chihuahua hunden Andreas idol jury killen. Visst är han lik en chihuahua! Verkligen vid ögonen. Kolla på en bild på han det är slående likhet. Vet inte varför men jag brukar ofta tycka att folk ser ut som djur.. En i min klass ser ut som en Järv.

Idag vaknade jag efter en natt med läskig mardröm som jag inte kommerihåg, jag vet att jag var så rädd att jag nästan inte kunna somna om. Men jag lyckades. Ja, jag vaknade och jag har nog fortfarande feber men jag ringde morfar och fixade mig skjuts till skolan där jag ägde på el lektionen sen var det svenska och jag fixade det betyget jag ville ha på nationella, jag svär mitt hjärta fladdrade som fågelvingar innan jag fick tillbaka pappret. Sen var det idrott, hade inte alls tänkt vara med eftersom att jag tror att jag har feber. Men sjävlklart var jag med, sen gick jag hem. När jag kom hem föll jag ihop i soffan och ville bara andas,  jag gick verkligen långsamt hem dessutom. Sen har jag bara legat i sängen och inte rört mig. Ska skicka in det sista, ändra lite i talet och sen så ska jag vila resten av kvällen, ska nog på skolan imorgon med. Jag har ju bara två lektioner och jag börjar ju inte för ens klockan 1

Sen har jag även fått en rolig kommentar! Hoppas skulle ju vara jätte roligt!

Jo, om någon läser mitt blogg som har ett jobb som ligger och dammar på hyllan, hör av er. Aj äm in niid of måny.



Kommentarer
Postat av: » iѕaвella szerafia. - bloggdesign

fin bild! :)



sv: taaaack sötnos! :D

2010-05-05 @ 19:02:32
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0