Have some fun

När jag vaknade vid 10 imorse så ver det redan då 20 grader varmt ute, det här kommer verkligen att bli en super sommrig dag. Jag har längtat sjukt mycket efter sommaren så det är verkligen skönt att den äntligen är påväg. Men nästan mer än vad jag har längtat till sommaren så har jag längtat bort från Piteå och den dagen närmar sig också med stormsteg. Ingen kan vara gladare än mig.

Nu ska jag ta på mig mina skor och en kofta sen ska jag prommenera in till stan, hämta min cykel hos mormor, ge bort pengar handla på coop ta mig till durrnäs vid ett. Sen så får vi se vad jag gör av mitt liv.Men någonting roligt blir det nog allt.

Så om någon skulle vilja mig nåognting under dagen så är det bara att ringa om ni har mitt nummer. Bra, då säger vi så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0