Hemmafru?

Jag har nyss sprungit runt och lekt hemma fur, bakat tårta, städat och diskat. Nu ska jag fixa mig lite lunch och sen byta från den klänning jag har på mig till några vanliga kläder, Ja jag tog på mig klänning för att städa och baka, det var mycket roligare.

Sen så har jag faktiskt tävlat om en bok, och om jag vinner så ska mormor och morfar få den av mig.
Jag har så mycket saker att säga, saker som inte går att få ihop till ett sammanhängande inlägg, så det här blir lite osammanhängande, men det får vara så idag när jag fyller år.

Jag har sand i min säng, för att det var sand i mitt påslakan, jag böt alltså sängkläder igår.

Jag är verkligen jätte sugen på ananas, men jag kan typ inte äta det längre, för jag får sår på min tunga då.

Jag kan inte sluta kolla på Ghost Wisperer för att det är för bra, men jag blir rädd av se det, jag är jätte lättskrämd thanks to Rebecka.

Nä nu sk jag äta lunch och kolla på... G

Kommentarer
Postat av: ebba

det är helt okej :)

2010-05-19 @ 13:00:24
URL: http://ebbja.blogg.se/
Postat av: alex

Hej!

I min blogg lottar jag ut ett presentkort för 1500 kr som fungerar i runt 150 butiker där H&M GINATRICOT BIK BOK är några utav dem..

Var med och anmäl dig på min blogg nu ! :D



Kram

2010-05-19 @ 15:42:21
URL: http://stockholmshetaste.se
Postat av: Anonym

SV : tack så mycket [:

2010-05-19 @ 20:11:30
URL: http://themixedsalad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0