I want to be...

Nationella idag gick väl sisådär, det var ju inte lätt... Men jag tror ändå att det gick rätt bra. Efter skolan så gick jag in till stan och ringde Malin, vi träffades och fikade och hon intervjuade mig till ett reportage som hon gör. Det var jätte skoj och trevligt.

När det var klart så gick jag runt lite på stan och kollade, träffade Sofie och Linda, sen kom Lina. Vi mötte upp David och gick till Nodo, dit kom även pontus, rasmus, richard och säkert någon mer, kommer inte ihåg riktigt nu.

Sen vandrade jag runt på stan innan jag for hem och åt och fixade mig lite inför kvällen. Vi skulle grilla och det har vi också gjort, jag har lärt mig lite och jag vet vad jag vill det är nog förhoppningsvis väldigt bra

Nu ska jag dricka en liter vatten 8dl kvar, så nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: m a t i l d a

Jättefin blogg du har :)

Hoppas allt är bra med dig och att du får en riktigt bra lördag :)

2010-05-08 @ 09:20:34
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0