It all goes back

Jag hade som plan att ta mig till skolan idag, men det gick bara inte, jag är ledsen BF3C för att jag utsätter er för tråkiga dagar utan mig, men det löser sig jag lovar.

Så, vad har jag gjort idag då, jag tog mig upp från sängen för ca 1 timme sen, så jag kan ju vara ärlig att berätta att jag inte har gjort så mycket annat än att klä på mig och ätit lite.

Idag sen när Caroline har slutat så ska vi nog promenera till Grisberget och fota lite, vi satt där igår ett rätt bra tag och bara pratade om allt. Tänk hur länge världen har funnit, stenarna som alltid har funnits där satt vi på, stenar från när jorden bildades, fattar ni inte hur cool en sten är ?

Sen senare vet jag inte vad som kan tänkas hända. Ska skriva och förhoppningsvis skicka in en ansökan, eller två. Vi får se hur det blir med det. Men annars förutom det så vet jag inte, det är bara att komma med förslag, och nej jag har varit i Piteå hela dagen igår, jag for inte någonstans, även fast jag hellst ville rymma till göteborg och åka lite karuseller. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0