Jag såg att du tittade på mig

Sitter i soffan nu och ska snart kolla lite ghost wisperer, besatt? Haha.. nej vad vittsig jag är. Nä men allvarligt.

Sen idag när pappa kommer hem så ska vi till Camilla. Jag har verkligen inte mycket att säga, jag undrar vad vi ska äta till middag idag, jag själv hoppas på Pizza för jag har varit så sugen på den jätte länge. Jag kan helt ärligt inte komma på någonting annat som vore gott att äta en dag som den här.

Idag så ska jag skriva färdigt det nedrans personliga brevet och kanske om jag hinner så ska jag fixa färdigt mitt tal, jag ska ju hålla det på onsdag som även råkar vara min födelsedag. Designen vill jag fixa med också, men det är inte lika viktigt.

Nu nu ska jag kolla lite på tv medans mitt hår torkar lite.

ser ni vad blek jag är ?


Kommentarer
Postat av: thaipinnen ♥

sv; så lite, allt bra?:)

2010-05-14 @ 12:27:37
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0